Welcome!!! Traductor / Translator

English seorimícuaro French cartas de amistad German documental Spain cartas de presentación Italian xo Dutch películas un link Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

domingo, 9 de marzo de 2014

PAHV-GRAMENET VS CATALUNYA CAIXA: "LA PEL·LÍCULA" / PAHV-GRAMENET VS CATALUNYA CAIXA: "LA PELÍCULA"

   

PAHV-Gramenet -- la PAH no es rendeix -- Ocupació i desallotjament  de CX / PAHV-Gramenet - La PAH no se rinde -- Ocupación y desalojo de CX


Tan bé que fan comptant els nostres diners i calcular el benefici que treuran d'ell i que malament compten LA FORÇA DEL POBLE I LA RESPOSTA QUE TINDRAN DE LES SEVES ACCIONS REALMENT CRIMINALS.


Con lo bien que hacen lo de contar nuestro dinero y calcular el beneficio que van a sacar de él y que mal cuentan LA FUERZA DEL PUEBLO Y LA RESPUESTA QUE VAN A TENER A SUS ACCIONES REALMENTE CRIMINALES. 

(Gracias mil a los compahs de Besòs, Sant Boi, Badalona, La Llagosta, Ripollet, Blanes ...)

                            


                              



Aquest vídeo que ha muntat el company Josep de la tancada de la PAHV-GRAMENET a CX de Jacint Verdaguer, a Santa Coloma de Gramenet, en defensa de la vivenda del matrimoni Jonh i Yira i els seus tres fills. Creiem que és un document gràfic important.

Aprofitem l'enviament per donar les gràcies a Josep pel treball de filmació, muntatge i no sabem quantes coses més de la història dels moviments socials de Santa Coloma, fins i tot de recopilació històrica ja passada, de la qual ell i Elvira formen una part important i que alguns volen fer que oblidem.
 


Este video que ha montado el compañero Josep del encierro de la PAHV- GRAMENET en CX de Jacint Verdaguer, en Santa Coloma de Gramenet, en defensa de la vivenda del matrimonio Jonh y Yira y sus tres hijos. Creemos que es un documento gráfico importante.

Aprovechamos el envío para dar las gracias a Josep por el trabajo de filmación, montaje y no sabemos cuantas cosas más de la historia de los movimientos sociales de Santa Coloma, incluso de recopilación histórica ya pasada, de la que él y Elvira forman una parte importante y que algunos quieren hacer que olvidemos.



                                                                                                                                                                 




3 comentarios:

Unknown dijo...

Mirar. Sinceramente. Lo esencial es solucionar defginitivamente el problema de la familia Jonh-Yira y sus tres hijos; pero, aunque haya sido sin querer, les hemos dado en tolmediodelaboca. ¿Se entiende?

Unknown dijo...

Si perfectamente. #CXTORTURA #CXCRIMINAL

Anónimo dijo...

Sisepuede

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...