Welcome!!! Traductor / Translator

English seorimícuaro French cartas de amistad German documental Spain cartas de presentación Italian xo Dutch películas un link Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

jueves, 12 de septiembre de 2013

Assemblea de la PAHV - GRAMENET / Asamblea de la PAHV - GRAMENET



A la reunió d'avui, han assistit 80 persones dels quals 8 eren persones que assistien a l'assemblea per primera vegada. Han explicat la seva problemàtica particular i la PAH els assessora sobre els passos que s'han de seguir per demanar la dació en pagament, condonació de deute, quina és la situació de cada un, els passos a seguir, etc.

S'ha comentat que la setmana passada es va ocupar una oficina del Banc de Santander (UCI) durant dos dies, incloses les nits, com a força de pressió perquè negociïn les condicions de la dació en pagament de tots els afectats per aquesta entitat de crèdit

Aquesta setmana es va fer una acció a la Caixa de Badajoz perquè donessin resposta a una afectada ja que fins al moment només li donen llargues. Davant l'amenaça de denúncia per les clàusules abusives del seu contracte, es van comprometre comunicar una resposta el més aviat possible.

Dijous passat es va aturar un desnonament a un company que el pis ja pertanyia al banc dolent (Sareb) i li han concedit un lloguer social

En el dia d'avui, s'han aturats 2 desnonaments, un a Santa Coloma de Gramenet i l'altre a Sant Adrià del Besòs.

La taula de negociació del BBVA prega que tots els afectats vagin a les reunions informatives. Demà hi ha reunió al local a les 19 h.

A la reunió de diverses PAH de Catalunya, es va acordar fer accions diàries en diferents bancs per col · lapsar les oficines. Que se'ns noti!

Us recordem que l'Ajuntament ha obert l'oficina OMIC per a donar accesoramiento a ciutadans amb problemes hipotecaris i altres ......... Serveis Socials Municipals / Mas informacion aqui


Si es pot!!!


 ============================


En la reunión de hoy, han asistido 80 personas de los cuales 8 eran personas que asistían a la asamblea por primera vez. Han explicado su problemática particular y la PAH les asesora sobre los pasos que han de seguir para pedir la dación en pago, condonación de deuda, cuál es la situación de cada uno, los pasos a seguir, etc.

Se ha comentado que la semana pasada se ocupó una oficina del Banco de Santander (UCI) durante dos días, incluidas las noches, como fuerza de presión para que negocien las condiciones de la dación en pago de todos los afectados por esta entidad de crédito. 

Esta semana se ha hecho una acción en la Caja de Badajoz para que dieran respuesta a una afectada ya que hasta el momento solo le dan largas. Ante la amenaza de denuncia por las cláusulas abusivas de su contrato, se comprometieron comunicar una respuesta lo antes posible.

El jueves pasado se paró un desahucio a un compañero que el piso ya pertenecía al banco malo (Sareb) y le han concedido un alquiler social. 

En el día de hoy, se han parados dos desahucios, uno en Santa Coloma de Gramenet y el otro en Sant Adrià del Besós.

La mesa de negociación del BBVA ruega que todos los afectados acudan a las reuniones informativas. Mañana hay reunión en el local a las 19 h.

En la reunión de varias PAH de Catalunya, se acordó hacer acciones diarias en diferentes bancos para colapsar las oficinas. Que se nos note!

Os recordamos que el Ayuntamiento ha abierto la oficina OMIC para dar accesoramiento a ciudadanos con problemas hipotecarios y otros......... Serveis Socials Municipals /  Mas informacion aqui

            Si se puede!!!


No hay comentarios:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...