Welcome!!! Traductor / Translator

English seorimícuaro French cartas de amistad German documental Spain cartas de presentación Italian xo Dutch películas un link Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

viernes, 18 de octubre de 2013

INCIDENT EN UNA OFICINA DEL BBVA / INCIDENTE EN UNA OFICINA DEL BBVA



Avui, els afectats per la hipoteca Badia del Vallès, han realitzat una acció en el BBVA per una família que porta 3 anys intentant negociar una solució a la seva situació de impossibilitat de pagament de la seva hipoteca, per culpa de l’atur, les pujades de impostos y serveis com l’electricitat, la precarietat laboral, etc. L’acció consistia en arribar 5 persones per avançar-se  a la resta de gent i entrar al despatx del responsable de l’oficina entregar una proposta, amb la finalitat de que la rebés un dirigent d’aquesta entitat amb capacitat resolutòria i es reobrin les vies de negociació, que BBVA va trencar el juliol passat incloent a aquests clients en procediment judicial. Però no ha pogut ser. Al arribar aquestes 5 persones, aquest guàrdia de seguritat ens ha impedit el pas sent clients, sin més explicacions i, quan el noi ha intentat entrar, l’ha agafat pel pit i d’una empenta l’ha llençat contra la porta de vidre; això ha provocat atacs d’ansietat de varies persones que anaven arribant i veient el panorama.
El nostre objectiu s’ha complert, tenim data de reunió amb representants del BBVA amb capacitat resolutòria. Han hagut de venir 2 ambulàncies, varies patrulles de Mossos i aquesta tarda, quan tinguem tots els informes mèdics anirem a posar la denúncia corresponent. De veritat era necessari tot això? A més a més de robar-nos, els bancs contracten sicaris?
Difon si estàs en contra de la repressió i a favor de l’activisme pacífic que promou la PAH. No ens rendirem, seguirem #PAHlante perquè #SíSePuede però no volen….

Contra la repressió, LA SOLIDARITAT!!! Ni casa sense gent, ni gent sense casa. #RESISTENCIA !!!


==========================================

Hoy, los afectados por la Hipoteca Badia del Vallés han realizado una acción en BBVA para una familia que lleva 3 años intentando negociar una solución a su situación de imposibilidad de pago de su hipoteca, por culpa del paro, las subidas de impuestos y servicios como la electricidad, la precariedad laboral, ect. La acción consistía en llegar 5 personas para adelantarnos al resto de las personas  y entrar en el despacho del responsable de la oficina entragar una propuesta, con la finalidad de que la recibiese un dirigente de esta entidad con capacidad resolutoria y se reabriesen las vías de negociación, que BBVA rompió en julio incluyendo a estos clientes en procedimiento judicial. Pero no ha podido ser. Al llegar estas 5 personas, este guardia de seguridad nos ha impedido el paso siendo clientes, sin más explicaciones y, cuando el chico afectado ha intentado entrar, le ha cogido por el pecho y de un empujón le ha empotrado contra la puerta de cristal; esto ha provocado ataques de ansiedad a varias personas que han ido llegando encontrándose el panorama.

Nuestro objetivo se ha cumplido, tenemos fecha de reunión con representantes del BBVA con capacidad resolutoria. Han tenido que venir 2 ambulancias, varias patrullas de Mossos y esta tarde, cuando tengamos todos los partes médicos iremos a poner la denuncia correspondiente. ¿De verdad era necesario esto??? Además de robarnos, ¿ahora los bancos contratan "matones"???
Difunde si estás en contra de la represión y a favor del activismo pacífico que promueve la PAH. No nos rendiremos, seguiremos #PAHlante porque #SíSePuede pero no quieren...

 
¡Contra la represión, LA SOLIDARIDAD!!! Ni casa sin gente, ni gente sin casa. #RESISTENCIA!

No hay comentarios:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...