Welcome!!! Traductor / Translator

English seorimícuaro French cartas de amistad German documental Spain cartas de presentación Italian xo Dutch películas un link Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

jueves, 21 de noviembre de 2013

COMUNICAT DES DE LA PAH DE GUADALAJARA / COMUNICADO DESDE LA PAH DE GUADALAJARA



Des de Guadalajara dir-vos que hem tingut alguns casos descrits més a baix (no generalitzat) i ho hem resolt posant una queixa davant el col · legi d'advocats contra aquells lletrats que han fet manifesta desistiment de funcions i sol · licitant un altre. Així no cobren, fins i tot se'ls pot descomptar salari.

"La Plataforma d'Afectats per les Hipoteques de Badajoz convoca per avui dijous a les 12h una concentració davant el Col · legi d'Advocats per posar de manifest i denunciar públicament la situació d'indefensió en què es troben les famílies afectades que es veuen en la necessitat d'acudir a la justícia gratuïta per falta de recursos.
La situació es deu a la inoperància i falta d'interès dels advocats d'ofici que han defensar-les.
 
Aquests, en la seva majoria, al · legant falta de temps, es neguen a rebre els seus defensats quan se'ls demana i no faciliten informació a les famílies.  En molts casos desconeixen la situació dels defensats ignorant proves, de manera que la defensa davant el jutge és un pur tràmit, i en ocasions han arribat a deixar passar els terminis o fins i tot, no s'ha comunicat la data del judici.

                                                Sol · licitem que ens escoltin:
 
Perquè creiem i reclamem que la justícia ha de ser igual per a tots i perquè, segons la Constitució "tota persona té dret a obtenir la tutela efectiva."


===============================================

Desde Guadalajara deciros que hemos tenido algunos casos descritos más a bajo (no generalizado) y lo hemos resuelto  poniendo una queja ante el colegio de abogados contra aquellos letrados que han hecho manifiesta dejación de funciones y solicitando otro. Así no cobran, incluso se les puede descontar salario.

“La Plataforma de Afectados por las Hipotecas de Badajoz convoca para hoy jueves a las 12h una concentración ante el Colegio de Abogados para poner de manifiesto y denunciar públicamente la situación de indefensión en que se encuentran las familias afectadas que se ven en la necesidad de acudir a la justicia gratuíta por falta de recursos.
 
La situación se debe a la inoperancia y falta de interés de los abogados de Oficio que deben defenderlas.
Éstos, en su mayoría, alegando falta de tiempo, se niegan a recibir a sus defendidos cuando se les solicita y no facilitan información a las familias. En muchos casos desconocen la situación de los defendidos ignorando pruebas, por lo que la defensa ante el juez es un puro trámite, y en ocasiones se han llegado a dejar pasar los plazos o incluso, no se ha comunicado la fecha del juicio.
                                           
                                                  Solicitamos que nos escuchen:
Porque creemos y reclamamos  que la justicia ha de ser igual para todos y porque, según la Constitución "toda persona tiene derecho a obtener tutela efectiva.”

No hay comentarios:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...