Welcome!!! Traductor / Translator

English seorimícuaro French cartas de amistad German documental Spain cartas de presentación Italian xo Dutch películas un link Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

domingo, 24 de noviembre de 2013

Milers de persones es manifesten a Barcelona “contra els pressupostos antisocials” / Miles de personas se manifiestan en Barcelona "contra los presupuestos antisociales"

Us avisem, no jugueu amb foc/Os avisamos, no jugueis con fuego
Els nostres de la PAH Sta.Coloma/Los nuestros de la PAH Sta.Coloma



Diversos milers de persones s'han manifestat des de poc abans de les 12:30 hores d'aquest diumenge pel centre de Barcelona en contra de l'austeritat i les noves retallades, “contra els pressupostos antisocials”, tant els espanyols com els catalans, però també contra la reforma de les pensions i la reforma laboral.

Crits i lemes a favor d'una nova vaga general, que es jutgi representants dels bancs i altres, com “Ens estan enfonsant el país”, són corejades per part dels participants, molts d'ells membres dels sindicats, veïns de barris barcelonins i iaioflautes.

Es preveu que les protestes culminin el 4 de desembre amb una altra concentració davant les portes del Parlament, a Barcelona, i davant les delegacions de la Generalitat i diferents ajuntaments, en contra dels pressupostos per a 2014.
(resum diari Avui)


                        la ciutadania pren el carrer!!!


                                     ============================================



Varios miles de personas se han manifestado desde poco antes de las 12:30 horas de este domingo por el centro de Barcelona en contra de la austeridad y los nuevos recortes, "contra los presupuestos antisociales", tanto los españoles como los catalanes , pero también contra la reforma de las pensiones y la reforma laboral.

Gritos y lemas a favor de una nueva huelga general, que se juzgue representantes de los bancos y otras, como "Nos están hundiendo el país", son coreadas por parte de los participantes, muchos de ellos miembros de los sindicatos, vecinos de barrios barceloneses y iaioflautas.
 
Se prevé que las protestas culminen el 4 de diciembre con otra concentración ante las puertas del Parlamento, en Barcelona, y ante las delegaciones de la Generalitat y diferentes ayuntamientos, en contra de los presupuestos para 2014.
(resum diari Avui)


la ciudadanía toma la calle!!!

No hay comentarios:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...