Welcome!!! Traductor / Translator

English seorimícuaro French cartas de amistad German documental Spain cartas de presentación Italian xo Dutch películas un link Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

domingo, 23 de febrero de 2014

Assemblea Estatal / Asamblea Estatal



Unes 400 persones de totes les PAHs espanyoles s'han reunit avui a Barcelona per celebrar l'assemblea estatal.

En un ambient molt participatiu i com una gran família, s'han llançat i recollit propostes , s'han creat comissions i grups de treball  per desenvolupar-les i fer-les ( quan estiguin elaborades ia les posarem al Blog ).
En tot el recinte es respirava que hi havia moltes ganes de seguir treballant i lluitant en contra dels Bancs i la política social i injusta d'aquest govern, que permet que hagin tantes famílies patint en veure com els Bancs els lleven el seu cases , només pel fet ( en la majoria de casos ) de ser afectats per aquesta crisi ia conseqüència d'això veure perdut la feina. 
Per veure adonat que és una injustícia , aquestes persones s'han fet forta, perdent tota la por gràcies a la PAH i segueixen lluitant fins al final per no perdre el seu habitatge   

Aprofitant que en aquesta data es compleix els cinc anys del naixement de la PAH s'han celebrat actes per celebrar aquest esdeveniment i per unes hores crec que s'ha aconseguit o gairebé s'ha aconseguit que s'oblidessin tots els problemes .

L'unió nostra força!! Si Es pot!!




Unas 400 personas de todas las PAHS españolas se han reunido hoy en Barcelona para celebrar la asamblea estatal.

En un ambiente muy participativo y como una gran familia, se han lanzado y recogido  propuestas, se han creado comisiones y grupos de trabajo para desarrollarlas y  llevarlas a cabo ( cuando estén elaboradas ya las pondremos en el Blog ).
En  todo el recinto se respiraba que había muchas ganas de seguir trabajando y luchando en contra de los Bancos y  la política social e injusta de este gobierno, que permite que hayan  tantas familias  sufriendo al ver como los Bancos les quitan su casas, solo por el hecho (en la mayoría de casos) de ser afectados por esta crisis y a consecuencia de ello ver perdido su trabajo.
Por verse dado cuenta que es una injusticia, estas personas se han echo fuerte, perdiendo todo el miedo gracias a la PAH y siguen luchando hasta el final para no perder su vivienda.

Aprovechando que en esta fecha se cumple los cinco años del nacimiento de la PAH se han celebrado actos para festejar este acontecimiento y por unas horas creo que se ha logrado o casi se ha conseguido que se olvidaran todos los problemas.





La unión nuestra fuerza!! Si Se Puede!!



No hay comentarios:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...