Welcome!!! Traductor / Translator

English seorimícuaro French cartas de amistad German documental Spain cartas de presentación Italian xo Dutch películas un link Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

viernes, 14 de febrero de 2014

Ens visiten alumnes de l'IES Can Peixauet / Nos visitan alumnos de IES Can Peixauet


                               


La PAH-G, ha rebut avui la visita d'uns alumnes de l'IES Can Peixauet per veure l'exposició 4 anys de lluita de la PAH-G

La visita ha començat amb el passi d'un video de la PAH.

Persones afectades han explicat la seva pròpia experiència davant d'aquests joves, així com el que ha suposat per a ells la PAH-G.

S'ha passat a veure l'exposició en grups, cada un estava portat per un membre de la PAH-G, que explicava el significat de cada quadre.

És aquí on els joves han preguntat més, amb la facilitat de més confiança que propicien els grups reduïts.

Hem comprovat que l'exposició és una eïna de comunicació molt important, que ens està possibilitant poder explicar què és la PAH a un sector de joves de la nosta ciutat, per mediació dels instituts i col·legis.


 ==========================================

La PAH-G, ha recibido hoy la visita de unos alumnos del IES Can Peixauet para ver la exposición 4 años de lucha de la PAH-G
La visita ha comenzado con el pase de un video de la PAH.
Personas afectadas han explicado su propia experiencia ante estos jóvenes, así como lo que ha supuesto para ellos la PAH-G.
Se ha pasado a ver la exposición en grupos, cada uno estaba llevado por un miembro de la PAH-G, que explicaba el significado de cada cuadro.
Es aquí donde los jóvenes han preguntado más, con la facilidad de más confianza que propician los grupos reducidos.
Hemos comprobado que la exposición es una herramienta de comunicación muy importante, que nos está posibilitando poder explicar qué es la PAH a un sector de jóvenes de la nuestra ciudad, por mediación de los institutos y colegios.



Pahv-Gramenet por el derecho a una vivienda digna




No hay comentarios:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...