Welcome!!! Traductor / Translator

English seorimícuaro French cartas de amistad German documental Spain cartas de presentación Italian xo Dutch películas un link Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

viernes, 5 de julio de 2013

Assemblea de la PAHV-GRAMENET / Asamblea de la PAHV-GRAMENET



Ahir com cada dijous va tenir lloc l'assemblea de la PAHV-GRAMENET: Va ser Nani qui va donar la vent vinguda i explicant que és la PAHV-G. per a totes aquelles persones que vénen per primera vegada.
Eloy parlo de la Intervencion de l'PAHV-G. sobre la moció en l'últim ple de l'Ajuntament que va tenir lloc dilluns 1/7/013 (Intervenció de la PAHV-G. Aqui).
Es informo de la dació total amb Caixa Catalunya de dilluns 2/7/013 de la companya Valeria i d'una propera dació dilluns vinent, amb lloguer social, per part de la mateixa entitat.
Sobre el certificat d'eficiència energètica de l'habitatge, segons ens va informar el notari el dia que es va signar la dació no cal presentar-lo per portar a terme aquesta signatura.
Eloy informe també sobre la clàusula del sòl (Tota la informació sobre això, la trobareu a l'apartat de documents d'aquest bloc).
Dissabte dia 13 de juliol la PAHV-G. estarà present al mercat dels paradista en el fons. Tot / a aquell o aquella, que vulgui participar contactar amb Sole Camacho.
Segueix la convocatòria de la visita cultural per la nostra ciutat que farem tots dijous, quedem a l'Ateneu Julia Romera a les 9h. del matí, tots amb les nostres samarretes de la PAHV-G.
A aquesta assemblea va assistir el Tinent Alcalde Raul Moreno, prenent la paraula en un moment de la mateixa, per argumentar la feina que realitza l'Ajuntament, davant els desnonaments.

Ens a cridat Montse de la Pah de Badalona, per informar-nos que el problema de la Família Olga Rodriguez Gespes s'a solucionat, Els Serveis Socials de Santa Coloma de Gramenet, han intervingut amb la Caixa de Catalunya, per obrir la porta del seu habitatge i concedir-li un lloguer social en el propi habitatge que ella els seus fills viuen.
Com Pahv-Gramenet ens alegrem que aquesta família pugui continuar a casa.

Queda desconvocada la cita que teníem per aquest dissabte a les 10h 30min.


Amb l'ajuda i la Unió de tots Si Es pot



==========================



Ayer como cada jueves tuvo lugar la asamblea de la PAHV-GRAMENET: Fue Nani quien dio la vien venida y explicando  que es la PAHV-G. para todas aquellas personas que vienen por primera vez.
Eloy hablo de la Intervencion de la PAHV-G. sobre la mocion en el ultimo pleno del Ayuntamiento que tuvo lugar el lunes 1/7/013 (Intervención de la PAHV-G. Aqui).
Se informo de la dación total con Caixa Catalunya el Lunes 2/7/013 de la compañera Valeria y de una próxima dación el lunes próximo, con alquiler social, por parte de la misma entidad.
Sobre el certificado de eficiencia energética de la vivienda, según nos informo el notario el día que se firmo la dación no es necesario presentarlo para llevar acabo dicha firma.
Eloy informo también sobre la clausula del suelo ( Toda la información sobre ello, la encontrareis en el apartado de documentos de este blog ).
El sábado dia 13 de Julio la PAHV-G. estara presente en el mercado de los Paradista en el fondo. Todo/a aquel o aquella, que quiera participar contactar con Sole Camacho.
Sigue la convocatoria de la visita cultural por nuestra ciudad que haremos todos jueves, quedamos en el Ateneo Julia Romera a las 9h. de la mañana, todos con nuestras camisetas de la PAHV-G.
A esta asamblea asistió el Teniente Alcalde Raul Moreno, tomando la palabra en un momento de la misma, para argumentar el trabajo que realiza el Ayuntamiento, frente a los desahucios.
A esta asamblea han asistido 8 pesonas nuevas pidiendo ayuda a la PAHV sobre el problema de su vivienda con las Entidades Bancarias, como siempre se  han escuchado sus problemas y se les ha asesorado.

Nos a llamado Montse de la Pah de Badalona,, para informarnos que el problema de la Familia Olga Rodriguez Céspedes se a solucionado, Los Servicios Sociales de Santa Coloma de Gramenet, han mediado con la Caixa de Catalunya, para abrir la puerta de su vivienda y concederle un alquiler social en la propia vivienda que ella sus hijos viven.
Como Pahv-Gramenet nos alegramos que esta familia pueda continuar en su casa.

Queda desconvocada la cita que teníamos para este sábado a las 10h 30min.






Con la ayuda y la Unión de todos Si Se Puede


No hay comentarios:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...