Welcome!!! Traductor / Translator

English seorimícuaro French cartas de amistad German documental Spain cartas de presentación Italian xo Dutch películas un link Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

sábado, 25 de mayo de 2013

CHICLANA, un desnonament provoca una nova desgràcia / CHICLANA, Un desahucio provoca una nueva desgracia





De nou una victima mes: Després de les trucades telefòniques que durant mesos rebia des de la seva banc, assetjaments i amenaces per fer-li pagar el seu deute, va decidir treure la seva vida.

Familiars de Miguel Carrillo Picardo, de 53 anys, van descobrir que s'havia tret la vida després d'haver rebut una carta del Banc Popular en què li donaven un termini de dos dies per pagar un deute hipotecari de 167.343 euros.
Aquest deute, segons va explicar Vanesa, la filla, «correspon a les quotes impagades al llarg de l'últim any i mig i els seus interessos de demora» d'una hipoteca signada en 2005 per una casa del camí Fuerteventura, a la zona de Pelacanyes. Els seus familiars volen fer públics els fets perquè «no volem que això torni a passar, el meu pare es va veure impotent davant aquesta situació i va decidir llevar-se la vida», va comentar Vanesa. A més ha posat èmfasi en la necessitat de donar-lo a conèixer perquè «la seva mort no sigui en va i els senyors dels bancs s'assabentin que poc a poc estan destrossant famílies i acabant amb persones humanes».

Manuel Carrillo Picardo cobrava 940 euros per una minusvalidesa i la seva dona altres 360 per la mateixa raó, va ser pare de 6 fills d'entre 14 i 32 anys, amb dos fills al seu càrrec, de 14 i 19 anys, havien de fer front a una quota hipotecària de 1.300 euros al mes. Ara, la seva vídua i els seus dos fills s'han traslladat a casa de la Vanessa i el seu marit, que tampoc tenen cap ingrés, «però no poden tornar al lloc on el van trobar al seu Pader mort».
  
==============


De nuevo una victima mas: Tras las llamadas telefónicas que durante meses recibía desde su Banco, acosos y amenazas para hacerle pagar su deuda, decidió quitarse su vida. 

Familiares de Miguel Carrillo Picardo, de 53 años, descubrieron que se había quitado la vida tras haber recibido una carta del Banco Popular en la que le daban un plazo de dos días para pagar una deuda hipotecaria de 167.343 euros. 
Esta deuda, según explicó Vanesa, la hija, «corresponde a las cuotas impagadas a lo largo del último año y medio y sus intereses de demora» de una hipoteca firmada en 2005 por una casa del camino Fuerteventura, en la zona de Pelagatos. Sus familiares quieren hacer públicos los hechos porque «no queremos que esto vuelva a ocurrir, mi padre se vio impotente ante esta situación y decidió quitarse la vida», comentó Vanesa. Además hizo hincapié en la necesidad de darlo a conocer para que «su muerte no sea en vano y los señores de los bancos se enteren de que poco a poco están destrozando familias y acabando con personas humanas».
Manuel Carrillo Picardo cobraba 940 euros por una minusvalía y su mujer otros 360 por la misma razón, fue padre de 6 hijos de entre 14 y 32 años, con dos hijos a su cargo, de 14 y 19 años, tenían que hacer frente a una cuota hipotecaria de 1.300 euros al mes. Ahora, su viuda y sus dos hijos  se han trasladado a casa de Vanesa y su marido, que tampoco tienen ningún ingreso, «pero no pueden volver al sitio donde encontraron al padre muerto».




No hay comentarios:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...