Welcome!!! Traductor / Translator

English seorimícuaro French cartas de amistad German documental Spain cartas de presentación Italian xo Dutch películas un link Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

viernes, 17 de mayo de 2013

Resum assemblea de la PHV-G 16/5/2013 / Resumen asamblea de la PAHV-G16/5/2013





Com tots els dijous la PAHV-GRAMENET, es va celebrar la seva assemblea, amb una assistència de més de 100 persones, al local de nou no s'agafava, a la mateixa van assistir onze famílies noves.

Es va realitzar la presentació, es justifico la no presència de Rosa Maria i Puri, la companya Nani parlo de la proposta de pressió a UCI (financera del Santander) durant la setmana que ve, especialment dimecres i divendres de la setmana vinent , que com pahv-g, conjuntament amb altres PAHs, hem d'estar fent guàrdia, avui divendres 17 hi ha una concentració conjuntament en UCI, totes les cites per anar junts es a quedat a les 8h. 30 min, a la parada del metro L-1 Santa Coloma de Gramenet.

Es informo de la concentració que es va realitzar en BBAV el dia 16 /%, on hi havia una assistència per part de la PAHV-G, de 12 persones,

Es informo i es va aprovar fer la concentració davant la caixa IBERCAJA, en solidaritat amb la corrala de Sevilla, i s'aprofita per si hi ha afectats d'aquesta caixa o grup, pel que és important comprovar les fitxes, l'acció seria 23/5, a les 9h, 30min, hem quedat a Ateneu.

Eloy convoco per aquest divendres als afectats per Bankia, a les 17h a Ateneu.

Es informo del Taller d'Economia Social que es realitza avui a Ateneu, que en el seu dia a probo l'assemblea, així com la paella del dia 9/6, a Can Zam.

Famílies Noves: (10)
Bankia (3), Santander (1), CX (2), Caixa Blava (1), BBAV (2), Caixa Galicia (1).

Informo la familia que havia aconseguit la Dació en pagament de BBAV, com l'obra social de la
PAHs, la utilitzo.

Es va donar un repàs molt superficial sobre la Llei 1/2013 del 14 de maig, i el que mes es destaco va ser que tots els afectats que estan en procés judicial ha de presentar al jutjat per mediació del seu advocat el recurs de clausula a busibas, i que hi havia un termini de 30 dies des que es a publicat la llei. Es va quedar que aprofundiria molt més en aquesta Llei, quan nosaltres ho tinguem estudiat.

Eloy va estar parlant amb la noia que plantejo que havia de declarar hisenda la venda o la dació en pagament, com transmissió de patrimoni, no se com li va anar?, Però el tema va sortir per part d'altres afectats a l'Assemblea, és un tema que hem d'aclarir.

No sé si he recollit tot el que es va dir a l'Assemblea, si m'he deixat alguna cosa comentar-ho.


No deixis que els problemes et s'enfonsin, permet-sol que et facin més forta (Anònim)




Como todos los jueves la PAHV-GRAMENET, se celebro su asamblea, con una asistencia de mas de 100 personas, en el local de nuevo no se cogía, a la misma asistieron once familias nuevas.


Se realizo la presentación, se justifico la no presencia de Rosa Maria y Puri, la compañera Nani hablo de la propuesta de presión a UCI (financiera del Santander) durante la semana que viene, en especial el miércoles y el viernes de la semana que viene, que como pahv-g , conjuntamente con otras pahs, debemos estar realizando guardia, hoy viernes 17 hay una concentración conjuntamente en UCI, todas las citas para ir juntos se a quedado a las 8h. 30 min, en la parada del metro L-1 santa Coloma de Gramenet.

Se informo de la concentración que se realizo en BBAV el día 16/%, donde habia una asistencia por parte de la PAHV-G, de 12 personas,

Se informo y se aprobó realizar la concentración frente la caja IBERCAJA, en solidaridad con la corrala de sevilla, y se aprovecha para si hay afectados de esa caixa o grupo, por lo que es importante comprobar las fichas, la acción seria 23/5, a las 9h, 30min, hemos quedado en Ateneu.

Eloy convoco para este viernes a los afectados por Bankia, a las 17h en Ateneu.

Se informo del Taller de Economia Social que se realiza hoy en Ateneu, que en su día a probo la asamblea, así como la paella del día 9/6, en Can Zam.

Familias Nuevas: (10)
Bankia (3), Santander (1), CX (2), Caixa Azul(1) , BBAV (2) , Caixa Galicia (1).

Informo la famila que había conseguido la Dación en pago de BBAV, como la obra social de la
PAHs, la utilizo.

Se dio un repaso muy superficial sobre la ley 1/2013 del 14 de Mayo, y lo que mas se destaco fue que todos los afectados que están en proceso judicial debe presentar al juzgado por mediación de su abogado el recurso de clausula a busibas, y que había un plazo de 30 día desde que se a publicado la ley. Se quedo que se profundizaria mucho mas en dicha Ley, cuando nosotros lo tengamos estudiado.

Eloy estuvo hablando con la chica que planteo que se debía declarar hacienda la venta o la dación en pago, como trasmisión de patrimonio, ¿ no se como le fue?, pero el tema salio por parte de otros afectados en la Asamblea, es un tema que debemos aclarar.

No Se si he recogido todo lo que se dijo en la Asamblea, si me he dejado algo comentarlo.


                                               

No dejes que los problemas te hundan, permíteles solo que te hagan más fuerte ( Anonimo )



No hay comentarios:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...