Welcome!!! Traductor / Translator

English seorimícuaro French cartas de amistad German documental Spain cartas de presentación Italian xo Dutch películas un link Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

lunes, 6 de mayo de 2013

Concentració demà a les 20:00 a Plaça de Catalunya per la mort d'avui a Barcelona / Concentración mañana a las 20:00 en Plaza de Cataluña por la muerte de hoy en Barcelona




Un home ha aparegut penjat a l'interior del seu habitatge de Barcelona quan anava a ser desnonat, segons han informat els Mossos d'Esquadra. L'home va ser trobat per la comitiva judicial que anava a dur a terme l'ordre, segons un portaveu de la Plataforma d'Afectats per la Hipoteca (PAH). La comitiva s'havia traslladat fins a la finca, amb un manyà que ha obert la porta, i en entrar a l'habitatge ha estat quan han trobat a l'inquilí penjat.
Les mateixes fonts han indicat que el desnonament havia per lloguer i que el mort, un home de 40 anys d'edat, portava diversos mesos sense poder afrontar el pagament del lloguer de l'habitatge, que està situada al carrer Rosselló de Barcelona, ​​al districte de l'Eixample. La víctima era un treballador de la televisió autonòmica de Catalunya TV3, segons han confirmat companys de treball del mort.
La portaveu de la Plataforma d'Afectats per la Hipoteca (PAH), Ada Colau, ha declarat que tot i que s'està a l'espera de conèixer més detalls sobre aquest tràgic succés, "el que algú es tregui la vida quan li desnonen, pot no ser l'única una causa però té una relació directa ". Ha insistit que el desnonament posa a les persones en una situació límit que fa que es desesperin o que enloquezcan temporalment, i ha explicat que si bé des de la plataforma s'atenen aquests casos, hi ha moltes persones que no entren en contacte amb ells.
Des de la PAH s'ha demanat que es paralitzin tots els desnonaments d'habitatge habitual, sigui de compra o de lloguer, com han fet altres països de l'entorn com Grècia, França o Itàlia. "L'increïble és que a Espanya no s'hagi decretat aquesta moratòria quan hi ha milers d'habitatges buits i milers del banc dolent, el Sareb, que és propietat semipública, i molts s'estan espatllant", han assenyalat fonts de la PAH.
Arran d'aquest succés, s'han convocat per demà, dimarts, a les 20:00 hores, una concentració a la plaça de Catalunya per demanar la fi dels desnonaments per motius econòmics i que el Govern assumeixi la Iniciativa Legislativa Popular (ILP) en aquest sentit.
Un hombre ha aparecido ahorcado en el interior de su vivienda de Barcelona cuando iba a ser desahuciado, según han informado los Mossos d'Esquadra. El hombre fue hallado por la comitiva judicial que iba a llevar a cabo la orden, según un portavoz de la Plataforma de Afectados por la Hipoteca (PAH). La comitiva se había trasladado hasta la finca, con un cerrajero que ha abierto la puerta, y al entrar en la vivienda ha sido cuando han encontrado al inquilino ahorcado.


Las mismas fuentes han indicado que el desahucio era por alquiler y que el fallecido, un hombre de 40 años de edad, llevaba varios meses sin poder afrontar el pago del alquiler de la vivienda, que está situada en la calle Rosellón de Barcelona, en el distrito del Eixample. La víctima era un trabajador de la televisión autonómica de Cataluña TV3, según han confirmado compañeros de trabajo del fallecido.
La portavoz de la Plataforma de Afectados por la Hipoteca (PAH), Ada Colau, ha declarado que aunque se está a la espera de conocer más detalles sobre este trágico suceso, "el que alguien se quite la vida cuando le desahucian, puede no ser la única una causa pero tiene una relación directa". Ha insistido en que el desahucio pone a las personas en una situación límite que hace que se desesperen o que enloquezcan temporalmente, y ha explicado que si bien desde la plataforma se atienden estos casos, hay muchas personas que no entran en contacto con ellos.
Desde la PAH se ha pedido que se paralicen todos los desahucios de vivienda habitual, sea de compra o de alquiler, como han hecho otros países del entorno como Grecia, Francia o Italia. "Lo increíble es que en España no se haya decretado esta moratoria cuando hay miles de viviendas vacías y miles del banco malo, el Sareb, que es propiedad semipública, y muchos se están estropeando", han señalado fuentes de la PAH.
A raíz de este suceso, se han convocado para mañana, martes, a las 20:00 horas, una concentración en la plaza de Catalunya para pedir el fin de los desahucios por motivos económicos y que el Gobierno asuma la Iniciativa Legislativa Popular (ILP) en tal sentido

No hay comentarios:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...