Welcome!!! Traductor / Translator

English seorimícuaro French cartas de amistad German documental Spain cartas de presentación Italian xo Dutch películas un link Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

jueves, 2 de enero de 2014

Assemblea de la PAHV - GRAMENET / Asamblea de la PAHV - GRAMENET











Amb l'entrada del nou any, avui Dijous s'ha reprès l'assemblea de la PAHV-GRAMENET:

A la reunió, han assistit 40 persones dels quals 3 eren persones que assistien a l'assemblea per primera vegada. Han explicat la seva problemàtica particular i la PAH els assessora sobre els passos que s'han de seguir per demanar la dació en pagament, condonació de deute, quina és la situació de cada un, els passos a seguir, etc.



El proper 17 de gener (divendres) a les 19,30 h. es farà una exposició fotogràfica i escrita sobre la PAH de Santa Coloma, amb l’experiència de 24 famílies. S’explicará, tambè, en els instituts de la ciutat el tema dels desnonaments i la Llei Hipotecaria perque coneixin la problemàtica els més joves. S’ha recollit roba (i joguines pels més petits pel dia de Reis) per les famílies que ho necessitin.



La taula de treball de Bankia comunica que els lloguers socials que tenien aparaulats, ara es desdiuen. Donen l’excusa que són pisos del SAREB i que no poden fer res. Però no és veritat perquè els gestiona Bankia. Mireu Bankia, la PAH de Sta. Coloma està enfadada!!!!

Les persones que tinguin una llibreta d’estalvis que nomès paguin la hipoteca no se’ls pot cobrar una comissió de manteniment, segons el Banc d’Espanya, heu de reclamar que no us cobrin res.

S’ha conseguit 3 dacions d’UCI, 1 de CX i 1 de Bankia!!!!

Demà a la Plaça de la Vila a les 19h. concentració en protesta per l’augment de tarifes del transport públic.
 

Tant de bo aquest nou any 2014 vingui ple de solucions a tots els nostres problemes i especialment el de l'habitatge .......


Que totes les persones tinguin un lloc digne per     viure.

Feliç 2014!!


  Donació de joguines, per als nens de les famílies de la PAH-GRAMENET   /    Donación de juguetes, para los niños de la familias de la PAH-GRAMENET

Con la entrada del nuevo año, hoy Jueves se ha reanudado la asamblea de la PAHV-GRAMENET:

En la reunión de hoy, han asistido 40 personas de los cuales 3 eran personas que asistían a la asamblea por primera vez. Han explicado su problemática particular y la PAH les asesora sobre los pasos a seguir para solicitar la dación en pago, condonación de deuda, cuál es la situación de cada uno, los pasos a seguir, etc.

El próximo 17 de enero (viernes) a las 19,30 h. se hará una exposición fotogràfica y escrita sobre la PAH de Santa Coloma, con la experiencia de 24 familias. Se explicará, también, en los institutos de la ciudad el tema de los desahucios y la Ley Hipotecaria para que conozcan la problemática los más jóvenes. Se ha recogido ropa (y juguetes para los más pequeños para el día de los Reyes Magos) para las familias que lo necesiten.

La mesa de trabajo de Bankia comunica que los alquileres sociales que tenían apalabrados, ahora se desdicen. Dan la excusa de que son pisos del SAREB y que no pueden hacer nada. Pero no es verdad ya que los gestiona Bankia. Mira Bankia, la PAH de Santa. Coloma está muy  enfadada!!!!

Las personas que tengan una libreta de ahorros que sólo paguen la hipoteca no se les puede cobrar una comisión de mantenimiento, según el Banco de España. Debeis reclamar que no se os cobre nada.
Se ha conseguido 3 daciones de UCI, 1 de CX y 1 de Bankia!!!!


Mañana en la Plaça de la Vila a las 19 h. concentración en protesta por el aumento de tarifes del transporte público.


Ojala este nuevo año 2014 venga lleno de soluciones a todos nuestros problemas y en especial el de la vivienda.......

Que todos las personas tengan un sitio digno para vivir. 
Feliz 2014!!

 

No hay comentarios:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...