Welcome!!! Traductor / Translator

English seorimícuaro French cartas de amistad German documental Spain cartas de presentación Italian xo Dutch películas un link Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

viernes, 10 de enero de 2014

ASSEMBLEA SETMANAL PAHV-GRAMENET CELEBRADA AHIR / ASAMBLEA SEMANAL PAHV-GRAMENET CELEBRADA AYER



Molta assistència desprès de les festes de Nadal; 80 persones amb 9 casos nous. 
La problemática es la de sempre; manca de treball, quasi cap ingrès monetari. Se informa com els poden ajudar –entre tots-, documentació a aportar, ser el més estricte possible amb les dades que ens donen els propis afectats perqué a l’hora de negociar amb les entitats financeres coincideixin del tot.
Les PAH’s presentarán una MOCIÓ a tots els ajuntaments per fer-los saber la problemática de les famílies i demanant que els pisos que tenen els bancs buits i sense families que puguin viure, se’ls apliqui una multa si fa més de dos anys que estiguin tancats.
S’insisteix en què hi han entitats que es fan enrera quan diuen que es concedeix una dació en pagament i després et comuniquen que no pot ser. Es preparen accions en aquestes entitats que properament us farem saber els dies concrets.
S’han  conseguit tres dacions en pagament. La demanda penal contra la financera UCI del Banc de Santander per estafa continuada l’han acceptat a tràmit. 

El proper dia 16 de gener a les 9,30 hem d'estar a la PAH de Sta. Coloma (Ateneu) perquè farem una excursió cap a les 10 h. per la nostra ciutat! Ens fan saber des de la Creu Roja el seu agraïment per la bona tasca que fem amb les persones que envíen per informar-los com afrontar la situació de no poder pagar les seves hipoteques. Agraïm a tots les aportacions de roba i juguines per aquests dies de festes.! Gràcies.!!!


SI ES POT, PERÒ NO VOLEN!!!

 ============================================

Mucha asistencia después de las fiestas de Navidad, 80 personas con 9 casos nuevos. 
La problemática es la de siempre, falta de trabajo, casi ningún ingreso monetario. Se informa como les podemos ayudar -entre todos-, documentación a aportar, ser el más estricto posible con los datos que nos dan los propios afectados porque a la hora de negociar con las entidades financieras coincidan del todo.
Las PAH’s presentarán una MOCIÓN en todos los ayuntamientos para hacerles saber la problemática de las familias y pidiendo que los pisos que tienen los bancos vacíos y sin familias que puedan vivir, se les aplique una multa si hace más de dos años que estén cerrados.
Se insiste en que hay entidades que se hacen atrás cuando dicen que se concede una dación en pago y luego te comunican que no puede ser. Se preparan acciones en estas entidades que próximamente os haremos saber los días concretos.
Se han conseguido tres daciones en pago. La demanda penal contra la financiera UCI del Banco de Santander por estafa continuada la han aceptado a trámite. 


El próximo día 16 de enero a las 9,30 h. hemos de estar en la PAH de Sta. Coloma (Ateneu) porqué haremos una excursión hacia las 10 h. por nuestra ciudad! Nos hacen saber desde la Cruz Roja su agradecimiento por la buena labor que hacemos con las personas que envían para informarles cómo afrontar la situación de no poder pagar sus hipotecas. Agradecemos a todos por haber proporcionado  ropa y juguetes para estos días de fiestas.! Gracias.!




SI SE PUEDE , PERO NO QUIEREN !

No hay comentarios:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...