Welcome!!! Traductor / Translator

English seorimícuaro French cartas de amistad German documental Spain cartas de presentación Italian xo Dutch películas un link Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

viernes, 24 de enero de 2014

ASSEMBLEA SETMANAL CELEBRADA AHIR DE LA PAH / ASAMBLEA SEMANAL CELEBRADA AYER DE LA PAH


Informació facilitada a vuit casos nous de una assistència de 80 persones.

Información facilitada a ocho casos nuevos de una asistencia de 80 personas.
  


L’exposició fotogràfica de la setmana passada és una eina per donar-nos a conèixer a la ciutadania. Tenim ja el compromís de dos instituts de la ciutat per venir a l’Ateneu a veure-la “in situ”.

Ahir pel matí, a nivell de tot Catalunya, es va portar a terme acciones a les oficines de CX perquè fa divuit mesos que estem negociant amb ells sense cap resultat. Per la tarda es va celebrar una reunión que va anar força bé. Esperem que no es desdiguin!

S’està preparant una I L P a nivel de Catalunya el més semblant possible a l’estatal. Es prepara tambè, una escola/taller de la plataforma per ensenyar als afectats a negociar amb les entitats, resoldre conflictes, documentació, etc. Com ja sabreu, el proper dissabte es farà un taller sobre l’IRPH a l’Ateneu a les 11 h.

Pel dia 1 de març, preparem el Carnaval!

EL TREBALL EN EQUIP, FUNCIONA!!!

==============================

La exposición fotogràfica de la semana pasada es una herramienta para darnos a conocer a la ciudadanía. Tenemos ya el compromiso de dos institutos de la ciudad para venir al Ateneo a verla "in situ".

Ayer por la mañana, a nivel de toda Cataluña, se llevó a cabo acciones en las oficinas de CX porque hace dieciocho meses que estamos negociando con ellos sin ningún resultado. Por la tarde se celebró una reunión que fue bastante bien. Esperamos que no incumplan!.

Se está preparando una I L P  a nivel de Cataluña lo más parecida posible a la estatal. Se prepara también, una escuela / taller de la plataforma para enseñar a los afectados a negociar con las entidades, resolver conflictos, documentación, etc. Como ya sabréis, el próximo sábado se hará un taller sobre el IRPH en el Ateneo a las 11 h.

Para el día 1 de Marzo, preparamos el Carnaval!

EL TRABAJO EN EQUIPO, FUNCIONA!!!


No hay comentarios:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...